• Acasa
  • TERMENI SI CONDITII

TERMENI SI CONDITII

TERMENI SI CONDITII

Termeni si conditii

SECTIUNEA „TERMENI SI CONDITII DE VANZARE” 

  1. Prevederi generale 

Termenii si conditiile care se aplica la achizitionarea online, de pe site-ul www.Selena ES Romania.ro stabilesc conditiile si specifica drepturile si obligatiile vanzatorului (distribuitorului) si ale cumparatorului (clientului, consumatorului). Vanzator si operator al operatiunilor online este S.C. Selena ES Trading S.R.L   cu sediul în Str. Ion Minulescu, nr. 39, parter, biroul nr. 7, sector 3, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/16997/2018, având cod unic de înregistrare RO40218447, EUID RO ONRC J40/16997/2018, cont IBAN nr. RO33BREL0002001909620100, deschis la Banca LIBRA BANK Sucursala Nerva Traian. Pentru informatiile de contact va rugam sa consultati sectiunea „Contact” de pe site (aceasta sectiune este parte din termenii si conditiile prezente). 

Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative: 

Ordonanta de Guvern nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor 

Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii 

Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor 

Legea 365/2002 privind comertul electronic. 

  1. Definitii 

Vanzatorul (distribuitorul) - o persoana, care in concordanta cu termenii si conditiile prezente ofera produsul consumatorului. Este orice persoana fizica sau juridica, publica sau privata, care actioneaza in cadrul activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale in legatura cu contractele care intra sub incidenta OUG nr. 34/2014, precum si orice persoana care actioneaza in acelasi scop, in numele sau pe seama acesteia. 

Consumator (cumparatorul) - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale. 

Procesare comanda - comanda facuta de cumparator este un act cu efecte juridice, sub conditia confirmarii si acceptarii comenzii de catre vanzator. Din momentul acceptarii comenzii de catre vanzator  si receptionarii acceptarii comenzii de catre cumparator, intre parti se genereaza o serie de drepturi si obligatii in sarcina ambelor parti. 

Termeni si conditii - intelegerea dintre vanzator si cumparator, in conformitate cu termenii si conditiile aratate in aceasta sectiune. Cumparatorul accepta termenii stabiliti la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul confirmarii si acceptarii comenzii de catre vanzator. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, pe care se considera ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii catre vanzator.  

  1. Caracteristicile produselor 

Cumparatorul poate selecta unul sau mai multe produse dintre diferitele categorii prezentate pe Site-ul www.selenaprofessional.ro

Selena ES Trading poate modifica in orice moment sortimentele produselor comercializate pe Site sau, in special in functie de constrangerile legate de furnizorii sai, fara a aduce vreo atingere Comenzilor deja inregistrate de Cumparator. Cumparatorul poate, inainte de plasarea Comenzii, sa se informeze de pe site-ul www.selenaprofessional.ro despre caracteristicile esentiale ale produsului (produselor) pe care doreste sa-l (sa le) comande. Produsele respecta legislatia in vigoare in Romania.  

Pentru orice intrebare referitoare la produse si utilizarea lor, orice intrebare suplimentara sau solicitare de consiliere, Cumparatorul poate contacta echipa Selena ES Trading la nr. de telefon  0730682912. 

Ofertele prezentate de Selena ES Trading sunt valabile atat timp cat raman afisate pe Site, in limita stocurilor disponibile, in dimineata zilei in care se plaseaza comanda, in depozitul Selena ES Trading special afectat vanzarii prin intermediul Site-ului www.selenaprofessional.ro 

 

  1. Comanda 

Cumparatorul poate efectua comenzi prin adaugarea produsului/lor in cosul de cumparaturi, urmand apoi pasii in care va selecta modalitatea de plata si va introduce detaliile de contact si de livrare. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi in lipsa finalizarii comenzii nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi si, implicit, nici rezervarea automata a produsului. 

Prin finalizarea comenzii cumparatorul agreaza ca toate datele furnizate, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate. 

Din momentul in care Cumparatorul confirma comanda apasand pe butonul „Valideaza plata” (denumita inainte si in continuare „Comanda”), se considera ca acesta a acceptat in cunostinta de cauza continutul si conditiile Comenzii respective si, in special, Termenii si Conditiile de Vanzare, faptul ca respectiva Comanda implica o obligatie de plata din partea sa, preturile, volumele, caracteristicile, cantitatile si termenul de livrare a produselor comercializate si comandate de Cumparator. 

Comanda va fi confirmata de Selena ES Trading prin transmiterea unei informari electronice Cumparatorului („mesajul electronic pentru confirmarea Comenzii”), de asemenea comanda va fi confirmata si telefonic de catre un operator Selena ES Trading .

Selena ES Trading va fi indreptatita sa incaseze pretul total aferent Comenzii:  

- pentru platile efectuate conform articolului 7 de mai jos: imediat dupa transmiterea mesajului electronic pentru informarea Cumparatorului despre expedierea Comenzii sale; 

- pentru platile efectuate in sistem ramburs: in momentul livrarii coletului, Selena ES Trading avand dreptul de a refuza remiterea coletului in situatia in care Cumparatorul nu achita pretul produselor comandate.  

De aceea, in caz de eroare la mentionarea adresei de mesagerie electronica sau de nereceptionare a mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii, Selena ES Trading nu va putea fi trasa la raspundere. In acest caz, vanzarea va fi considerata definitiva, cu exceptia cazurilor de anulare a Comenzii de catre Selena ES Romania, in special pentru indisponibilitatea produselor in conditiile aratate mai sus. Cu toate acestea, Cumparatorul va putea sa-si exercite dreptul de retragere, in conditiile prevazute la articolul 8 din Termenii si Conditiile de Vanzare. 

In fine, Selena ES Trading isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula executarea oricarei Comenzi si/sau livrari, indiferent de natura sau etapa executarii sale, in caz de neplata sau plata partiala a oricaror sume datorate de Cumparator, in caz de incident de plata sau de frauda ori tentativa de frauda in legatura cu utilizarea Site-ului www. selenaes-ro.com inclusiv cu ocazia unor Comenzi anterioare. 

  1. Procesarea comenzilor 

Dupa inregistrarea comenzii, veti primi prin e-mail un raspuns automat de confirmare. Comenziile primite pana in ora 12, sunt de regula procesate in aceeasi zi sau in urmatoarea zi lucratoare. Produsele sunt, de regula, livrate in termen de 1- 3 zile lucratoare prin serviciile de curierat rapid. Cu toate ca 98% din produse sunt tot timpul in stoc, in mod exceptional, termenul de livrare se poate prelungi. 

     6. Livrarea 

Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu prezentele TCV vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”). 

Selena ES Trading livreaza pe intreg teritoriul Romaniei. 

Facturile de achizitie sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sale pe Site-ul www.selenaprofessional.ro sau in format hartie, impreuna cu Comanda.  

Din respect pentru clientii nostrii si pentru buna desfasurare a comenzilor si livrarilor, compania nostra va aplica urmatorii termeni de livrare si conditiile ce decurg din acestia. 

Serviciile de livrare sunt acordate de compania de curierat de prestigiu: Urgent Cargus, numai in zonele care sunt acoperite de serviciile acesteia. Taxele de expediere sunt urmatoarele: 16 lei pentru livrarile din Bucuresti si 20 lei pentru celelalte zone din tara. Pentru comenzi cu o valoare egala sau mai mare de 300 lei, Cumparatorul beneficiaza de livrare gratuita. 

www.selenaprofessional.ro nu garanteaza disponibilitatea in stoc a produselor prezente pe site, motiv pentru care Societatea isi rezerva dreptul de a nu le livra in conditiile in care produsele in cauza nu mai figureaza in oferta curenta a furnizorului sau nu sunt disponibile din alte motive (lipsa momentana din stoc, editie limitata, etc. ) 

Pentru a evita orice neplacere, fiecare comada primita pe site va fi verificata si confirmata telefonic cu dumneavoastra. 

Inainte de a timite comanda, va rugam sa o verificati cu atentie. Anularile sunt valabile numai in masura in care se inregistreaza in termen de 24 de ore de la momentul comenzii online. 

  1. Modalitati de plata 

      In functie de modalitatea de plata aleasa, plata trebuie efectuata in momentul plasarii Comenzii online de catre Cumparator in cazul platilor prin card bancar, respectiv in momentul livrarii coletului in cazul platii ramburs. 

     In caz de dificultate cu ocazia efectuarii platii, Cumparatorul va putea apela la institutia bancara emitenta a cardului bancar sau, in cazul in care acesta considera ca ar putea obtine o informatie de la Selena ES Trading S.R.L, la Serviciul Clienti al Selena ES Trading S.R.L la numarul de telefon 0730682912 , in orele de program mentionate in sectiunea „Contact” de pe Site-ul www.selenaprofessional.ro

Toate Comenzile sunt platibile in lei (RON), cu toate taxele si contributiile obligatorii incluse.  

     Modalitati plata Selena ES Trading: 

- Plata ramburs (la livrare)- Aceasta modalitate de plata presupune achitarea comenzii in momentul livrarii coletului, eliberarea chitantei facandu-se de firma de curierat. 

- Plata cu OP (Transfer bancar) - Aceasta modalitate de plata presupune achitarea comenzii direct in contul Selena ES Romania, cont bancar mentiont pe factura electronica, pe care clientul o primeste in momentul plasarii comenzii. 

Confirmarea platii se va face de catre Client/Cumparator prin trimiterea dovezii de plata, scanata la adreasa de e-mail: contact@professional.com. 

- Plata cu card bancar prin EuPlatesc ( Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro) 

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. 

 Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 

 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

  

Dupa finalizarea comenzii veti primi un e-mail de confirmare cu produsele comandate si datele personale (nume, adresa, informatii suplimentare).  

Veti fi contactati telefonic de catre un operator al firmei SC Selena ES Trading S.R.L. pentru a stabili ultimele detalii referitoare la livrarea produsului. 

  1. Dreptul de retragere sau Renuntarea la cumparare 

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Consumatorul are dreptul de a renunta la cumparare, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile lucratoare, incepand de la ziua la care acesta sau o parte terta indicata de consumator, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. 

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. 

  1. Politica de returnare 

In decurs de 30 de zile de la livrarea produsului, acesta poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat. Doar in anumite situatii care depind numai de decizia Vanzatorului, acceptam returnarea produselor daca acestea au fost folosite o singura data sau prezinta mici urme de uzura. In astfel de cazuri Vanzatorul va face o verificare asupra produsului si va stabili valoarea care trebuie returnata Cumparatorului. 

Produsele pot fi returnate numai prin intermediul Urgent Cargus si trebuie insotite de factura de achizitie. 

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor si sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. 

In functie de starea produsului returnat, se va decide daca rambursarea poate fi acceptata. 

Nu se pot returna: 

- produsele comandate in mod expres la cererea cumparatorului si care nu faceau parte din stoc la momentul comenzii; 

- produsele care nu mai au ambalajul original in care a fost livrat; 

- produsele care nu mai au certificatul de garantie (dupa caz); 

- produsele care au eticheta de identificare deteriorata. 

  

In acest caz, politica de rambursare a banilor, nu va fi aplicata, urmand ca produsul sa fie expediat cumparatorului pe cheltuiala acestuia (livrare cu ramburs). 

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (retururi repetate). 

Drepturile de returnare nu se acorda produselor speciale daca acestea au fost fabricate sau modificate conform comenzilor specifice ale cumparatorului. 

Retururile de produse trimise dupa expirarea acestui termen nu sunt acceptate. 

   In situatia in care Cumparatorul a beneficiat pe Site de o oferta speciala, care ii permitea, in anumite conditii, sa achizitioneze unul sau mai multe produse ofertate in schimbul Comenzii sale sau sa beneficieze fara cost suplimentar de diferite esantioane promotionale, se va considera ca prin exercitarea dreptului sau de retragere acesta din urma nu mai este eligibil pentru a beneficia de respectiva oferta sau de respectivele esantioane. Cumparatorul va trebui sa restituie produsul (produsele) pe care doreste sa il/le returneze doar impreuna cu esantioanele primite respectiv produsul (produsele) achizitionate la oferta in schimbul Comenzii produsului/produselor returnat(e), astfel incat Selena ES Trading sa poata da curs cererii sale de retragere. 

Cumparatorul va fi raspunzator pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si, dupa caz, a functionarii produselor.  

9.1. Returnarea coletului  prin curier 

In plus fata de conditiile prevazute, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii, care doreste sa-si exercite dreptul de retragere, legal sau contractual, returnand produsul prin curier/colet, trebuie sa urmeze instructiunile urmatoare: 

- este obligatorie utilizarea ambalajului original pentru returnarea produsului (produselor) respectiv(e); 

- trimiterea coletului cu confirmare de primire la urmatoarea adresa: Selena ES Trading  SRL, punct de lucru, Str. Ion Minulescu, nr. 39, parter, biroul nr. 7, sector 3, Bucuresti, telefon: 0730682912. Selena ES Trading nu accepta coletele adresate necorespunzator, la oricare alt punct de lucru sau adresa, chiar daca apartine Selena ES Trading S.R.L. 

Atunci cand Cumparatorul/destinatarul Comenzii nu demonstreaza ca a predat efectiv produsul unui transportator conform celor de mai sus, toate riscurile legate de returnarea produsului sunt in sarcina Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii. 

  1. Formularul de retragere 

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage, utilizand o declaratie ferma, de exemplu, o scrisoare trimisa e-mail la adresa indicata in sectiunea “Contact” a prezentului site, sectiune care face parte intergranta din termenii si conditiile prezente. In acelasi scop, puteti transmite urmatorul formular de retragere: 

Catre: SELENA ES TRADING S.R.L., cu sediul in Str. Ion Minulescu, nr. 39, parter, biroul nr. 7, sector 3, Bucuresti, Tel: 0730682912, E-mail: contact@selenaprofessional.com. 

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: 

_______________________________________________________________________________ 

Produsele au fost comandate la data: _________________________________________________ 

Numele cumparatorului: ____________________________________________________________ 

Adresa cumparatorului: ____________________________________________________________ 

Semnatura consumatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie): 

_______________________________ 

Data: __________________________ 

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere. 

  1. Garantie si reclamatii 

Toate produsele comercializate pe Site-ul Selena ES Trading beneficiaza de garantia legala de conformitate (astfel cum este definita de Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora) care dau Cumparatorului posibilitatea sa returneze produsele defecte sau neconforme ce i-au fost livrate. 

Societatea acorda garantie pentru toate produsele comercializate cu conditia ca defectele produselor livrate sa se datoreze erorilor de fabricatie sau deficientei materialelor. 

Sunt exceptate de la aplicarea garantiei produsele cu defecte aparute in urma utilizarii necorepunzatoare, nerepectand prescriptiile de intrebuinare; produsele care au fost modificate de catre Cumparator. 

Garantia nu se va referi la viciile aparente. Garantia nu va acoperi produsele deteriorate in timpul transportului sau din cauza unei utilizari eronate. 

Defectele care intra sub incidenta garantiei – determinate si evaluate de societatea noastra – vor fi astfel corectate: produsele vor fi, inlocuite cu un produs echivalent perfect functional. Asigurarea aspectelor legate de garantie nu presupune prelungirea sau reinoirea perioadei de garantie pentru produsul in cauza. 

O sesizare trebuie facuta prin e-mail sau la numarul de telefon specificate in sectiunea „Contact” a prezentului site. Clientului ii va fi rambursata contravaloarea produsului intr-un cont bancar. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a facturii (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si clientul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de retur va fi trimisa pe email clientului, imediat ce a fost receptionata sesizarea. 

  1. Preturile si validitatea ofertei 

Toate preturile includ TVA si sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor. 

Preturile produselor sunt bazate pe preturile recomandate ale producatorilor. 

Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.  

  1. Protectia datelor cu caracter personal 

Toate datele personale pe care ni le comunicati, nu vor fi comunicate catre terte persoane fara acordul dvs. prealabil si vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia in vigoare privind protectia datelor cu caracter personal. Beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, la departamentul suport clienti prin e-mail la adresa contact@professional.com ,sau la telefon 0730682912. Puteti solicita oricand modificarea, actualizarea sau stergerea din baza de date. Prin lansarea comenzii cumparatorul este de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal. 

  1. Clauze finale 

Drepturile de proprietate asupra produselor livrate 

Pana la plata prin ramburs a comenzii livrate, clientul nu poate pretinde ca produsul ii apartine cu drept de proprietate, si nici nu il poate oferta tertilor.   

 

Exonerare de raspunderi 

Specificatiile tehnice si preturile produselor prezentate in acest site sunt informative si pot fi schimbate fara o notificare in prealabil (cu exceptia cazului in care ati efectuat deja o comada online, iar aceasta a fost verificata si confirmata telefonic de un operator al societatii noastre). 

Societatea noastra nu garanteaza ca informatiile legate de produsele cuprinse in acest site nu sunt fara erori. Imaginile prezentate sunt cu titlu informativ, produsele efectiv livrate putand prezenta mici diferente in ceea ce priveste culoarea, aspectul sau design-ul. 

 

Compara produse